Sunday 20 November 2011

Minggu lepas..busynye....................

Minggu lepas minggu terbusy...ade dua project nak cite ni

Fistly...Project Majlis Persaraan di IoI Resort, Putrajaya..

Saya kena buat Brownies Blueberry Cheese (3 kg), 3 Brownies Blueberry Cheese 1/2kg untuk hadiah untuk pesara dan Coklat Cupcakes untuk goodies tetamu..ini kali pertama saya terima tempahan yang manduga minda...insyallah..saya yakin saya bolah buat......

Inilah hasilnya....walaupun penat...pengalaman berharga ..

BROWNIES BLUEBERRY CHEESE (3KG)


belum touch-up lagi...

percubaan pertama..kira ok saja..


3 BROWNIES BLUEBERRY CHEESE (1/2 KG)



1/2 kg BBC...comot sikit...


dah masuk dalam kotak..



COKLAT CUPCAKES UNTUK GOODIES


inilah rupanya si cup cake..simple aje..


gambar jarak dekat 


ready dh masuk kotak..

ready to deliver...syukur..project sukses..

terima kasih buat kak Ramjan, Kak Zaidah dan Staff KKPJ kerana percayakan saya....harap puashati atas kerja saya,nanti order lagi...


Secondly....Project buat Hantaran kahwin...(adik ipar py adik)
Adik pompuan kak tinggal kt jb..bagi notis 4 hari untuk buat..semua ni..warna tema ungu..tapi sy
project ni dapat pada minggu yang sama, dari KKPJ dan hantaran...

Inilah hasilnya..saya buat dulang dan bunga hantaran..2,3 hantaran aje yang saya buat termasuk sirih junjung..gambar ni anak dara saya yang ambil..

sirih junjung

Minat mengubah ni dah lama ..dah buat untuk ramai sedara aje..tak komersila pun..amatur belum pro pun..
tapi kalau sesiapa nak minta tolong buatkan.
.insyallah ...


















No comments:

Post a Comment